torsdag 3 december 2009

Tiden är 12:18

Dagen är bra eftersom:
det är fint väder
jag är hemma
---> jag har obegränsad frihet i matval
jag har cigaretter
jag är inte jättesjuk men lite
---> kan unna mig lagom mycket självmedömkan
läser min inlämning om livets mening och känner mig nöjd
---> jag är bäst i hela världen
jag ska åka in till staden med en buss, låtsas som om jag är med i en film där jag ska "träffa lite vänner"
---> livet är bäst
behagligt ljus i köket
ska duscha snart

Dagen har trots detta sina nackdelar på grund av att:
jag har vissa skolarbeten som skadas av mitt o, så idylliska liv
har ångest över saker i plural
= inget nytt ---> allt är som vanligt
mår lite illa efter sex cigaretter på raken efter tre koppar löfbergs lila mörkrost.

Nu ska jag ordna med saker, det är jag värd.

Inga kommentarer: