söndag 6 december 2009

E

Topp fem godaste frukostarna:
1. Nöt- och fruktmüsli, utan vanliga russin, och soygurt.
2. Kaffe.
3. Kall havregrynsgröt med solroskärnor och kanel.
4. Cigaretter, ett surt äpple och vatten.
*Lägger till* 5. Avokado i pluralis men det finns ju ej!!!!!

Nu ska jag skriva om Karin Boye och jämlikhet under tidigt 1900-tal, jag funderar på ge inlämningen en heteropatriarkal alternativt überhomofobisk (typ "Karin Boye var en naturvidrig och pervers undermänniska som föddes blablabla") ton. Bara för att jävlas med mig själv, liksom. Tänker att det ändå inte skulle märkas vid redovisningen = det speglar ju bara klassrummet/borås/sverige/världen/verkligheten!! Är jag inte subversiv så säg! Nä, vem orkar något sådant en söndag i december. Tänker att jag går ut och röker istället. Hihihii, kyss kyss!

1 kommentar:

Johnny sa...

Det låter som mina favoriter, allrahelst första punkten.