söndag 4 oktober 2009

What is important

Insikt 1.1: allt, mycket, försvinner från mig, det är eventuellt mitt fel, tycker INTE jag men andra, försvarar mig med att jag har rätt.

Insikt 1.2: ordet för dig är IDENTITETSSTJÄLANDE, jajajaaaaaaa, och eftersom att du är himla, hmmm, vad ska man säga, ANGELÄGEN, om att få veta (=så att du kan kopiera i kopiatorn) borde du ta till dig (sådana här) saker. MENAR DET. Ah. Så är det med det, hatar inte allt nu, men kanske till 89 procent.

Men: har det fint och vi har planer, storslagna sådana till och med.

Att analysera, hahahahhahahahahhahahhahhaha, nä.
Hur kommer det sig att fröet planterades och jag kom i situationen; ser händelse, händelse, händelse, men sedan är jag lite blind och såååå.

Vill skrika, skära, slita, tortera, med mera.
Är jag politiskt korrekt här, nu, forever? *Undrar, hihi*

Inga kommentarer: