söndag 6 september 2009

Skörd 2

Klösa klöste klöst klösandet jag är hungrig och mätt klockan är noll-ett femtioåtta
Strypa strypte strypt strypandet jag är nog väldigt ledsen men vet inte varför men vet varför
Döda dödade dödat dödandet someone has to die in order that the rest of us should value life more.
Spelade det någon roll, frågade hen sig själv. Spelade det någon roll att hen var tvungen att ofrånkomligen upphöra, fullständigt. Allt detta skulle fortsätta utan henom. Gjorde det henom arg? Eller, skulle det inte komma att bli tröstande att döden slutade absolut? Det är möjligt att dö. Det är möjligt att dö
säger en de allra högst skattade och klockan blev noll-två elva då.
THE VIEW IS AS USUAL QUITE BREATHTAKING här uppifrån fast på QRUISER görs det reklam för en klubb som jag inte vill benämna, hehe, jaaaa, skrattar jag, kan man undra, eller är det SORGETÅRAR som rinner nerför min kopparödlekind när Den Äcklige skriver till mig för femtiosjätte gången och bjuder in mig till både det ena och andra.






Inga kommentarer: