torsdag 12 mars 2009

Can't you see that I am gay

- Är ungefär vad jag känner nu igen. Även om jag skojade till det lite grand och var oseriös i en viss grad. Sluta, kan du göra i alla fall.
Sedan är man väl trött som vanligt, för sova kan man inte om man heter Daniel. Är även mycket utled på faktumet att vi tar slut nu. Men sedan vet jag att Allting tar slut. Det här tar slut snart, till exempel. Eller förändras ska jag kanske skriva. Det har jag bland annat skrivit i min dagbok (den riktiga). Här inser jag att den skulle kunna vara baksidestexten till en alternativ italiensk film. Den unga mannen inser att situationen inte kan vara för evigt och påbörjar en desperat kamp mot alltings förgänglighet, eller något i den stilen. Gillar inte!!

Jag köpte förresten en bordsklocka i går men vet inte vad jag ska tycka. Så mycket guld. Så mycket trä. Min favoritfärg och romerska siffror. Tyst och bra.
Så ser den ut!

Bör: fotografera bättre och oftare.
Gör: fotograferar sämre och mer sällan.
Bör: bli mer positiv och utåtriktad igen.
Är: inte det.

Inga kommentarer: